Producenci
Reklamacje

Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego.

Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres [87-100 Toruń ul Chełmińska 4] lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [minikolej@o2.pl]

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.

W przypadku konieczności przesłania reklamacji do sprzedawcy, koszty pokrywa klient. Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl